Živeti u ulicama Vase Stajića, Radničkoj ili Živojina Mišića u Novom Sadu danas je stvar prestiža, međutim, sve do kraja prve trećine prošlog veka ovaj široki pojas bio je pod vodom, obrastao šipražjem i trskom.
"NEIMAR" Novi Sad je bio najveći građevinski kombinat u Vojvodini za koji se sa ponosom govorilo da je izgradio “pola grada”. Kompanija je nastala 1974. godine spajanjem nekoliko građevinskih firmi. Jedna od njih je bilo i GP "BETON" koje je izgradilo zgradu pre 1971. u kojoj je pored Agrovojvodine bio i projektni biro Neimara.
I ja bih da prekinem ali moram da odgovorim.Strazilovska nije isla do Radnicke vec je produzavala dalje tu su isto bile fabrike(avala fabrika obuce,fabrika ventila,idol,) i zavrsavala se gde i sada samo sto mesto B.Cara Lazara udarala je u smrdljivi kanal i prugu.Sto se tice gloginja(koprivic) niko ih nije seko one su starosti kao u Radnickoj ulici(sadjene tridesetih godina) nalaze se na platou ispred spensa na ulasku gde je bio Jugoexport pa Makiato. Postavljene su na tom mestu tezge za prodaju kozne galanterije ili prko puta pivnice Camelot.
Na zgradi Agrovojvodine pisalo je AGROVOJVODINA a u doba SOURA I OURA pretpostavljam da je i Neimar imao fabriku za beton kao sto i sada imaju Carin comerc i druge gradjevinske firme.To je bila zgrada agrovojvodine i ona je za pare mogla da postavi naziv svake firme.
Prvo da ti se izvinim za ono sto je Zivan napisao(drvene tribine a ja pomislio na drvenu tarabu oko Kabela) . A, inace koliko sam shvatio pricamo o prostoru izmedju pomenutih ulica, Fruskogorske Radnicke, Strazilovske, bul 23. oktobra i bul. cara lazara. To se gloginja tice iako nisam strucnjak za drvece, ja se istih ne scam iz tog doba, pogotovo da ih je neko cuvao dok je gadjen spens , i valjfda za movih maltene 50 godina morale su valjda porasti. Evo npr. ja sam sad na limanu 3 i dobro se secam kad je ovde bio samo pesak a sad je as veliko drvece a ono je tu posadjeno bar samo 6-7 godina posle rusenja tog dela Fruskogorske...i eto ispricasmo se o gloginjama. I jos jednom na vrh Agrovojvodine je pisalo BETON pa mi je cudno, ponavljam opet da jedna gradj. firma reklamira drugu ili tebi nije? Takodje mi nije jasan tvoj komentar: "...mislim da je fruskogorska pocinjala gde i sada pocinje a da je od cesme isla sremska." Kako si ovako nesto uopste mogao i da pomislis??? Odustajem od daljih komentara.
Prvo da ti se izvinim sto sam rekao da si ti rekao za ulivanje Fruskokogorske u Strazilovsku, to je Zivan rekao. Sad sam shvatio sta si mislio pod drvenim tribinama i da nisi pobrkao tarabu od Kabela, i za to ti se izvinjavam. A sto se tice "slepe" Strazilovske to mi nikako nije jasno, kad je na jednom kraju Radnicka na drugom Maxima Gorkog. I drugo na vrhu Agrovojvodine stajalo je BETON, pa mi je da izvines glupo da Neimar reklamira Beton a obe gradjevinci. A za gloginje pravo da ti kazem ne izgledaju mi da su bas tako matore kako ti kazes, ali ja nisam neki strucnjak za drvece. Ipak od pocetka sedamdesetih do sada je proslo maltene sezdeset godina, pa drvece svakako omatori tako i gloginje. Cudno mi je da su ih bas sacuvali. Inace koliko sam ja shvatio pricali smo o prostoru izmedju Fruskogorske, Bul Oslobodjenja, Strazilovske i Radnicke, a sta si ti mislio? Na gloginje?
Ja stvarno ne znam o cemu ti pricas.Kakve veze ima i ikada imale Radnicka i bulevar oslobodjenja(23 oktobra).Strazilovska je bila slepa dok se nije izgradio B,Cara Lazara. tom trasom prolazila je pruga.Sto se tice gloginja jos stoje na platou ispred spensa.Prosetaj i
videces po njihovom razmaku gde je prolazila ulica.Tu su se nalazile prelepe vile pretpostavljam vlasnika fabrika ili inzinjera(s desne strane od limana k sidru a sleve bila je zidana ograda s salterima gde su se ponekad prodavale karte za Vojvodinu obicno kada su bile vece guzve kada je gostovala Zvezda,Partizan,Hajduk,Dinamo.Za ime ulice stvarno nisam siguran kako su se zvale.Napominjem ta ulica je sekla fabuku Kabel jedan deo gde je spens drugu gde je sud i izlazila je na M.Gorkog.
Sto se tice terena nisam sigurno pobrkao Kabel i Teren s drvenim tribinama gde se ulazilo s
strane cesme.Tu i nije bilo tada nikakvog puta, tada nije ni postoja pomocni teren Vojvodine
(ni sada ne postoji promenad je tu).Taj teren je s drvrnim tribinama bio je u visini pomocnog terena Vojvodine.Gledao sam na njemu Fk Novi Sad ali Zivan je objasnio da su ga smo tako zvali pa sam ga i ja zvao tako.Sto se tice Limana i fudbalskih terena pored tog terena i terena Kabela, postoji jos Djacko i postojalo je igraliste Postara koje vise ne postoji sada na tom mestu iza limana 4 okrecu autobusi(taj prostor).Kada se napravio pomecni teren Vojvodine teren i tribine s druge strane pruge su srusene.Pricam o vremenu kada nije postojao B.Cara Lazara kada su vozovi jos vrsili manevar do keja tacnije do prelepe zeljeznicke kucice od crvene fasadne cigle koja jos uvek postoji (iza policijske stanice u Radnickoj).
Kao neko ko je odrastao u Fruskorskoj i celog zivota nije stanovao dalje od Limana 3, mogu vam reci da je Fruskorska uvek pocinjala od Stranda pa isla gore do Sidra. A FK Novi Sad nikad, za mog zivota nije imao stadion preko puta 2 stapica sa drvenim tribinamaa. Ali Kabel jeste imao drvenu tarabu pa ste malko zbrkali neke stvari. Posto ste se uhvatili Fruskogprske i fudbala meni je interesantnije, ako je verovati grbu FK Fruskogorac iz Kamenice da je mozda najstariji klub u Sbiji, ako se dobro secam 1894!
@bora
Meni je sad stvarno neprijatno da te vec drugi put ispravljam. Prvo da se "Sremska ulivala u Fruskogorsku",' a kako to? Hoces da kazes da Radnicke tada nije bilo? Pre bih rekao da gloginja koje spominjes nije bilo. Tu su bile "vabrike". Ustvari u opservatoriju koju sam pomenuo, sam ulazio kroz vabricko dvoriste, To je sve poruseni pocetkom sedamdesetih kad se pravio Bulevat Oslobodjeja, tada 23. oktobra i kanalizacija ispod buduceg bulevara koji sad zovemo Cara Lazara onda 'cara' AVNOJA. I na kraju mi je zanimljivo ali ne mogu da kazem da nisi u pravu, za zgradu Agrovojvodine da ju je pravio Neimar,a na vrhu je pisalo Beto. Mislim da jedna gradjevinska firma reklamira drugu? Stvarno zanimljivo, I nadvoznjak koji spominjes je bio u Fruskogorskoj, jer je stanica bila na mestu limanske pijace, tj zgrada sadasnje poste pored pijace je bila zel. stanica. Takodje ne znam kak ja Strazilovska bila "slepa" lad he imala kaldrmisanu Radnicku i Maxima Gorkog na oba kraja ulice i po tebi se ulivala u Fruskogorsku?
Пречани је назив који се користио крајем 19. и почетком 20. века за Србе, који су живели преко Дрине, Саве и Дунава, тј. изван северних и западних граница Краљевине Србије, у данашњој Војводини, Хрватској и Босни и Херцеговини.[1] Израз су углавном користили Срби из Краљевине Србије и није га користило становништво на које се то име односило.
Надам се да Вам је сад јасније ко су Пречани!
Заједно смо сви криви што нам је Војводина најмање пошумљена регија у Европи.
Sremdka ulica se ulivala u Fruškogorsku, ali ne mogu da se setim da li je kraj jedne, a početak druge bio nadvožnjak ili još postojeća česma; mislim da je česma.To što su prve posleratne generacije zvale Stadion Novog Sada zapravo je predratni stadion NAP- a, fudbalskog kluba koji je 1936 godine u prvenstvu Jugoslavije delio treće i četvrto mesto, što je najbolji plasman bilo kog novosadskog kluba u šampionatima između dve svetske vojne.
Radnička ulica se nikada nije ulivala u Maksima Gorkog( Kralja Nikolaja), postojalo je nekoliko divnih vila sa neparne strane Sremske ulice koje su ih razdvajale.
Da odgovorim Bobu.Zgrada Agrovojvodine je Pentagon gradio je Neimar iz NS i moze da izdrzi zemljotres do 8.5 stepeni,bukvalno ista takva zgrada je i upravna zgrada Kabela u industrijskoj zoni iz koje je sve pokradeno nema ni stekera.Po meni ta zgrada u industijskoj
zoni zbog svog polazaja bila bi idealna za TV Vojvodina(zbog blizine autoputa).Naziv Pentagon
dobila je jer sva trgovina i finansijska moc u Vojvodini bila je skocentrisana u toj zgradi.
Agrovojvodina bila je zastupnik velikog broja stranih firmi za citavu YU i bila je medju najacim
trgovackom kucama u YU a i plate su bile enormno visoke u odnosu na druge firme.
Ne mogu s sigurnoscu da tvrdim mislim da je fruskogorska pocinjala gde i sada pocinje a da je od cesme isla sremska koja je delila fabriku kabel dok suda jos nije bilo i isla do sidra.Na mestu dva stapica znaci preko pruge nalazio se stadion Novog Sada s drvenim tribinama.Ulaz u stadion bio je kod cesme, cesma mi je neki orjentir ona je ostala a ostalo se sve promenilo.
Na ulazu u Spens jos postoje gloginje izmedju kojih je prolazila ulica i sekla ulicu Maksima Gorkog.Takav drvored je postojao sve do Radnicke ulice i Radnickom nastavljao do keja.Cak
mozda je Radnicka ulica isla sve do ulice Maksima Gorkog jer je na sadasnjem kraju Radnicke bila blaga krivina prema M.Gorkog.
Vardar palata je na Bulevaru Mihajla Pupina, treća od poslastičarnice Carigrad prema Dunavskom parku. Jedno vreme su kulu Agrovojvodine na Limanu2 zvali, ne znam zašto, Pentagonom, kasnije je taj nelogičan naziv iščezao iz upotrebe...
@bora 02.01.2019 • 13:00
Samo da te ispravim, Zika Smrad koga spominjes je bio u produzetku Fruskogorske(koja je tada isla do Sidra, preko puta je bio mlecni restoran., otprilike nize od danasnjeg ulaza za garazu na Spensu. Nevezeno za to takodje uFruskorskoj, otprilikke gde su '2 stapica' bila ti je drvena zgrada gde su bili vatrogasci....dalje u Fruskogorskoj u produzetki od Zike Smrada je bila opservatorija....
Da li Palata Vardar postoji danas? Ne ide mi da povežem koja bi to bila zgrada, a nisam na brzinu primetio na netu neki podatak da je srušena u neko doba?
Mary 02.01.2019 • 11:12
Ovo ruši radkalski narativ o gradu od Srba samo za Srbe. Čak i nakon prvog svetskog rata kada su na vlasti bili karađorđevići, njihova vojska i njihovi radikali..
Takođe ruši narativ o Karađorđevićima velikosrbima , ne? Koliko vidim, u njihovoj državi grade svi, bez obzira na ime, zgrada u Novom Sadu dobija ime 'Croatia' , u Petrovaradinu se na crkvi Sv. Jurja stavlja ploča u znak sećanja na polumitsku ličnost "kralja" Tomislava..
Nije da nešto mirišem tu dinastiju, ali valjalo bi biti dosledan u kritici..
Стари град (познат и као Центар) најстарији и централни је део Новог Сада. Налази се на бачкој обали Дунава.
Границе и делови Старог града
Источну границу Старог града чини река Дунав, односно улице Сунчани кеј, Кеј жртава рације и Београдски кеј; северну границу чине улице Милоша Бајића, Трг републике, Даничићева, Златне греде, Николе Пашића, Матице српске, Стеријина, и Хаџић Стевића; западну границу чине улице Темеринска, Јована Суботића, Успенска, Јеврејска и Булевар ослобођења; док јужну границу чини Булевар цара Лазара.
Суседне градске четврти су: Петроварадин (на истоку, преко Дунава), Подбара (на северу), Салајка, Роткварија и Грбавица (на западу) и Лиман (на југу).
Стари град се дели на стари центар (северно од Булевара Михајла Пупина) и нови центар (јужно од поменутог булевара). У административном смислу, Стари град је подељен у три месне заједнице: МЗ „Стари Град“, МЗ „Соња Маринковић“ и МЗ „Прва војвођанска бригада“.
zar zaista mislis da ti koji su u na na vlasti to sami odlucuju
precani jave sta se sme
pa koliki nam je buszet
koliko nam vrate od svega sto im se posalje
umesto prvo sebe i svoje okruzenje vrate nsm mrvice naseg
vetrozastitni pojasevi su poceli da se seku devedesetih da se podmire nadolazeci
nekad je po Vojvodini bila dvokolosecna mreza pruga sve je povadjeno i premesteno
srecom pa se od skoro plato pred postom ne uleze
i pothodnik se oseti na kanalizaciju od skoro
Kod nas u zavicaju ima drveca koliko hoces, a u Vojvodini da nema Fruske gore, ne bi bilo nijedne postene sume. Kad je pocela privatizacija kombinata, posekli ste i vetrozastitne pojaseve i naravno optuzivali nas. Danas se uklanjaju i mali grmovi, tako da ni divljac nema gde da se skloni. U Novom Sadu su uvek vasi na vrhu vlasti (Vucevic, Pavlicic, Gojkovic itd.), zeme seku ono sto im vasi narede. Inace ono sto se seklo kod nas u zavicaju radi ogreva i slicno, bilo je uvek koliko-toliko planski. Nije se seklo sve redom kao ovde, a do 1990. su postojale radne akcije posumljavanja.
a da Vas u šetnji gradom put nanese do ove nekad moćne danas ruinirane zgrade Ložionice, pre nego što od nje naprave još jednu glupost?
https://www.youtube.com/watch?v=99gG257C8Ys
Tekst ima samo jednu manu autor je izostavio ZIKU SMRADA kafanu u koju se islo na rostilj pored smrdljivog kanala koji je sluzio za odvod otpadnih voda iz fabrika.Otprilike kraj Strazilovske i Lovcenske ulice koje su bile slepe.
Mislio sam da je granica Malog Limana bila Zeljeznicka,Stadion,B.Cara Lazara nisam znao da je ulazila do kraja Alekse Santica.Mogli bi da pojasnite nesto i o Limanima,stari limanci smatraju
da je Liman samo do Pentagonke (preko B.oslobodjenja ne smatraju Limanom).
Ovo ruši radkalski narativ o gradu od Srba samo za Srbe. Čak i nakon prvog svetskog rata kada su na vlasti bili karađorđevići, njihova vojska i njihovi radikali...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Mali Liman - elitni novosadski kvart izrastao na baruštini
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Novi Sad
•02.01.2019.
•11:00 > 10:56
Komentari 38
Boba
bora
neko sa strane
bora
Na zgradi Agrovojvodine pisalo je AGROVOJVODINA a u doba SOURA I OURA pretpostavljam da je i Neimar imao fabriku za beton kao sto i sada imaju Carin comerc i druge gradjevinske firme.To je bila zgrada agrovojvodine i ona je za pare mogla da postavi naziv svake firme.
e, ovako je bilo:
Bob Rock
I da, lep tekst, a lepo je i komementare čitati, štošta nauči čovek. :)
e, ovako je bilo:
bora
videces po njihovom razmaku gde je prolazila ulica.Tu su se nalazile prelepe vile pretpostavljam vlasnika fabrika ili inzinjera(s desne strane od limana k sidru a sleve bila je zidana ograda s salterima gde su se ponekad prodavale karte za Vojvodinu obicno kada su bile vece guzve kada je gostovala Zvezda,Partizan,Hajduk,Dinamo.Za ime ulice stvarno nisam siguran kako su se zvale.Napominjem ta ulica je sekla fabuku Kabel jedan deo gde je spens drugu gde je sud i izlazila je na M.Gorkog.
bora
strane cesme.Tu i nije bilo tada nikakvog puta, tada nije ni postoja pomocni teren Vojvodine
(ni sada ne postoji promenad je tu).Taj teren je s drvrnim tribinama bio je u visini pomocnog terena Vojvodine.Gledao sam na njemu Fk Novi Sad ali Zivan je objasnio da su ga smo tako zvali pa sam ga i ja zvao tako.Sto se tice Limana i fudbalskih terena pored tog terena i terena Kabela, postoji jos Djacko i postojalo je igraliste Postara koje vise ne postoji sada na tom mestu iza limana 4 okrecu autobusi(taj prostor).Kada se napravio pomecni teren Vojvodine teren i tribine s druge strane pruge su srusene.Pricam o vremenu kada nije postojao B.Cara Lazara kada su vozovi jos vrsili manevar do keja tacnije do prelepe zeljeznicke kucice od crvene fasadne cigle koja jos uvek postoji (iza policijske stanice u Radnickoj).
stari fruskogorac
Kao neko ko je odrastao u Fruskorskoj i celog zivota nije stanovao dalje od Limana 3, mogu vam reci da je Fruskorska uvek pocinjala od Stranda pa isla gore do Sidra. A FK Novi Sad nikad, za mog zivota nije imao stadion preko puta 2 stapica sa drvenim tribinamaa. Ali Kabel jeste imao drvenu tarabu pa ste malko zbrkali neke stvari. Posto ste se uhvatili Fruskogprske i fudbala meni je interesantnije, ako je verovati grbu FK Fruskogorac iz Kamenice da je mozda najstariji klub u Sbiji, ako se dobro secam 1894!
e, ovako je bilo:
Meni je sad stvarno neprijatno da te vec drugi put ispravljam. Prvo da se "Sremska ulivala u Fruskogorsku",' a kako to? Hoces da kazes da Radnicke tada nije bilo? Pre bih rekao da gloginja koje spominjes nije bilo. Tu su bile "vabrike". Ustvari u opservatoriju koju sam pomenuo, sam ulazio kroz vabricko dvoriste, To je sve poruseni pocetkom sedamdesetih kad se pravio Bulevat Oslobodjeja, tada 23. oktobra i kanalizacija ispod buduceg bulevara koji sad zovemo Cara Lazara onda 'cara' AVNOJA. I na kraju mi je zanimljivo ali ne mogu da kazem da nisi u pravu, za zgradu Agrovojvodine da ju je pravio Neimar,a na vrhu je pisalo Beto. Mislim da jedna gradjevinska firma reklamira drugu? Stvarno zanimljivo, I nadvoznjak koji spominjes je bio u Fruskogorskoj, jer je stanica bila na mestu limanske pijace, tj zgrada sadasnje poste pored pijace je bila zel. stanica. Takodje ne znam kak ja Strazilovska bila "slepa" lad he imala kaldrmisanu Radnicku i Maxima Gorkog na oba kraja ulice i po tebi se ulivala u Fruskogorsku?
Zivan
Nemanja
Ne znam zašto se ti ritaš? Čovek je samo ukazao na činjenicu da su navijačke štetočine pošast ovog grada.
bora
Kaja
Надам се да Вам је сад јасније ко су Пречани!
Заједно смо сви криви што нам је Војводина најмање пошумљена регија у Европи.
Zivan
Radnička ulica se nikada nije ulivala u Maksima Gorkog( Kralja Nikolaja), postojalo je nekoliko divnih vila sa neparne strane Sremske ulice koje su ih razdvajale.
bora
zoni zbog svog polazaja bila bi idealna za TV Vojvodina(zbog blizine autoputa).Naziv Pentagon
dobila je jer sva trgovina i finansijska moc u Vojvodini bila je skocentrisana u toj zgradi.
Agrovojvodina bila je zastupnik velikog broja stranih firmi za citavu YU i bila je medju najacim
trgovackom kucama u YU a i plate su bile enormno visoke u odnosu na druge firme.
bora
Na ulazu u Spens jos postoje gloginje izmedju kojih je prolazila ulica i sekla ulicu Maksima Gorkog.Takav drvored je postojao sve do Radnicke ulice i Radnickom nastavljao do keja.Cak
mozda je Radnicka ulica isla sve do ulice Maksima Gorkog jer je na sadasnjem kraju Radnicke bila blaga krivina prema M.Gorkog.
Stari centraš
Zivan
NS Centrum
Slava precima.
e, bilo je ovako:
Samo da te ispravim, Zika Smrad koga spominjes je bio u produzetku Fruskogorske(koja je tada isla do Sidra, preko puta je bio mlecni restoran., otprilike nize od danasnjeg ulaza za garazu na Spensu. Nevezeno za to takodje uFruskorskoj, otprilikke gde su '2 stapica' bila ti je drvena zgrada gde su bili vatrogasci....dalje u Fruskogorskoj u produzetki od Zike Smrada je bila opservatorija....
Bob Rock
Drugo pitanje je, koju zgradu zovete Pentagonka?
Nadam se da će neko odgovoriti. :)
Zox
Ovo ruši radkalski narativ o gradu od Srba samo za Srbe. Čak i nakon prvog svetskog rata kada su na vlasti bili karađorđevići, njihova vojska i njihovi radikali..
Takođe ruši narativ o Karađorđevićima velikosrbima , ne? Koliko vidim, u njihovoj državi grade svi, bez obzira na ime, zgrada u Novom Sadu dobija ime 'Croatia' , u Petrovaradinu se na crkvi Sv. Jurja stavlja ploča u znak sećanja na polumitsku ličnost "kralja" Tomislava..
Nije da nešto mirišem tu dinastiju, ali valjalo bi biti dosledan u kritici..
Branislav
Lala
02.01.2019 • 15:05
Добро дошли у Стари град
Kada mislite da okrečite fasade koje ste išarali? Džabe pišete ćirilicom kada uništavate tuđu imovinu.
ЦЕНТАР ФКВ
Границе и делови Старог града
Источну границу Старог града чини река Дунав, односно улице Сунчани кеј, Кеј жртава рације и Београдски кеј; северну границу чине улице Милоша Бајића, Трг републике, Даничићева, Златне греде, Николе Пашића, Матице српске, Стеријина, и Хаџић Стевића; западну границу чине улице Темеринска, Јована Суботића, Успенска, Јеврејска и Булевар ослобођења; док јужну границу чини Булевар цара Лазара.
Суседне градске четврти су: Петроварадин (на истоку, преко Дунава), Подбара (на северу), Салајка, Роткварија и Грбавица (на западу) и Лиман (на југу).
Стари град се дели на стари центар (северно од Булевара Михајла Пупина) и нови центар (јужно од поменутог булевара). У административном смислу, Стари град је подељен у три месне заједнице: МЗ „Стари Град“, МЗ „Соња Маринковић“ и МЗ „Прва војвођанска бригада“.
@Dodjos
precani jave sta se sme
pa koliki nam je buszet
koliko nam vrate od svega sto im se posalje
umesto prvo sebe i svoje okruzenje vrate nsm mrvice naseg
vetrozastitni pojasevi su poceli da se seku devedesetih da se podmire nadolazeci
nekad je po Vojvodini bila dvokolosecna mreza pruga sve je povadjeno i premesteno
srecom pa se od skoro plato pred postom ne uleze
i pothodnik se oseti na kanalizaciju od skoro
Dodjos
?
https://www.youtube.com/watch?v=99gG257C8Ys
Vako bi to ja
sve nalik jedna na drugu...
bora
Anonimus
Novi Sad
bora
da je Liman samo do Pentagonke (preko B.oslobodjenja ne smatraju Limanom).
Pravi Opalim te g...
dv
Mary
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H